Above The Rim

Otrolig jävla bra film med 2pac .
den måste ses av er som gillar basket filmer och är ett fan av 2pac.
som ni vet har han gjort många filmer men denna är nog bäst av dem alla han har varit med.
han skulle komma långt inom film . men men R.I.P 2pac.

Vet att man ska skriva om filmen men det orkar jag inte bara söka på den och läsa själv, ni måste se den .
Vakna lite sent idag och mår precis skit tror typ jag har 100 graders feber eller något .
ska snart gå och hämta Gino Boy skönt att få hem dig igen har varit så tomt här .
sjukt att man kan sakna en hund så mycket , inte konstigt när man är med han i 24/7...

Händer mer idag då ?
hmm ska nog städa lite här hemma fall jag har ork till det måste ringa Johan också glömde ringa han igår han ska få sina pengar av mig .
Nej kanske ska ta mig en dush innan jag drar mig vidare .
mja låter som en toppen idé .

Peace


Klicka på bilden så kommer du till IMDB !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0