Again

Jaa jag har skaffat mig en till blogg och ? ska ni döda mig nu ?  ;(

Nyår igår ,
det var la trevligt , börja med att Johan och Jenny kom hit vi drack och snacka ringde Kim några gånger för vi skulle till han men han var så jävla seg sen ringde han och vi gick dit , väntar på Janika Gaby och Sofa .
När dem kom så gick vi hem till Lisa , damn vilken fest det var där , eller inte .
så jävla tråkigt det var där skit musik hela tiden också . usch usch som jag och Gaby sa man kunde haft det roligare hemma än att sitta där .

Sen innan 12 så gick vi fram till stan jag körde svart taxi dit också. men fick inte upp några folk utom Sofia som åkte gratis men skulle ha pengar men fick inte slösa massa bensin på henne och luft på däcken .
men men sen kom massa raketer i luften och det var som om det var mitt på en dag massa ljus överallt och kändes som man var i Irak typ , igen skratta åt det skämtet utom Jenny då . tror jag  ^^

sen gick vi hemåt och gjorde mat medans jag var ute med Gino en sväng satte på film och käka till filmen , efter 10-15 min så var vi för trötta för att kolla klart gick och la oss...
Vaknar  mår inte allt för bra men inte så bakis heller...
Gick till Mcdonkan och käkade också ....

mja det är la allt jag orkar skriva just nu får se sen om jag orkar inte skriva mer annars imorgon .

Peace


Atmosphere - Bird sings why the cage i know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0