Blabla

Kan inte sova , ligger och tänker för mycket...
 undrar ni säkert på vad ?
på precis ALLT kärlek droger pengar skola livet folk osv osv . aa ni vet allt .

Tänk om man kunde spola tillbaka tiden och ändra på saker .
fyfan vad det hade varit lättare ,
Allt man gjorde kunde man göra om .
Önska fan man kan spola tillbaka tiden ,
Står inte ut med detta faktiskt .
Men man får väl försöka bita ihop även om det är tvär svårt men inget man kan göra åt om ingen kommer med nån maskin så jag kan få spola tillbaka tiden.
om du har en sån maskin hör av dig är du snäll...
 
Och hur fan ska jag kunna somna nu då ?
hatar att inte kunna sova det värst jag vet , vill bara hoppa från balkogen så jag somnar nån gång ;(
eller slå ner mig så jag deckar så jag kan få sova lite .
MÅSTE FÅ SÖMN NU NÄR JAG ÄR SJUK !!!!!!!!

Får väl slå på en film och försöka sova till den eller sitta här tills jag deckar på tagenbordet .
Men det orkar jag inte ha massa siffror och bokstäver i hela facet sen inte så snyggt kanske ?

Måndag nu då , händer då ?
Inte alls mycket tänkte kolla med skolan hur det blir med det måste ringa dit och snacka med dem.
Fall jag ens får börjar är ju frågan.
Ska till gymet också, nej jag vet inte träna när du är sjuk men käften jag som bestämmer :D
tränar hur mycket jag vill ...

Johan kommer imorgon en sväng också ju får inte glöma att vara hemma efter han slutar skolan .

hatar vecko dagar alla är så tråkiga då skolan eller jobba ,
sen på helger så ska man dit och hit när jag vill sova . ;o

men men nog om det
ska försöka sova igen
inte för att det kommer gå så bra men men

godnatt

peace

Kommentarer
Postat av: Kroom

Haha, ja du är nog för trött. Sovit dåligt kanske ?

2009-01-12 @ 17:17:46
URL: http://kroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0