....

"Tryckte i mig dem goda små pillerna ,
Halsa den goda ölen .
somnade trodde jag var på andra sidan.
vakna var på soffan.
blev besviken.
Börja vakna till.
Börja tänka till inte värt att göra så här för dig.
Så många du har sårat.
Får ta allt med baksmälla istället.
Och gå vidare fast det är svårt
"

Aa så kan det se ut när man söker på google.
Google är lite knas ändå .

Kan inte sova är så jävla trött men kan inte somna ...
har kollat på film har käkat
har gjort allt för att somna
men funkar inte
nu slår jag nån snart blir så lack.
kan inte du vara här så jag kan slå in ditt pannben ?
så jag kan sova gott sen...
aja ska kolla en ny film och försöka sova.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0