Näse Blod

Har jag gjort väldigt dem senaste dagarna vet inte varför , blir yr också som fan .
usch usch inte så snyggt kanske , var i affären och blöde fick papper och grannen stog bakom  mig tror säkert att jag är nån pundare nu :D

men men mina  grannar är lite knas ändå faktiskt ...

Senäte har varit i min lägenhet idag också och kollat på spisen när jag sov fick ett lapp att jag ska få en ny spis fan vad gött.
slipper den konstiga saken som bränner maten hela tiden men men nog om spisen ska käka frukost nu och vakna till .
Ska till skolan imorgon och snacka fan vad nice :)

men ska fixa käk nu


Peace





Kommentarer
Postat av: Johan fattar aldrig allt

Inte alls mysigt med blod, kung med spisen!:D Blir det komvux eller? :)

2009-01-14 @ 21:45:39
URL: http://johanfattarnoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0