Shottas

Den är grymt bra den filmen .
så den måste ni se .

sitter och snackar med Jani fjant på msn just nu han är homo som vanligt....

känner mig jävligt sur vill typ bara slå sönder allt i lägenheten och dra här ifrån och skita i precis allt .
hade varit så jävla skönt bara sticka här ifrån och låta skiten vara.
Får ju bara skit för inget ändå.
Dags för mig att dra vidare ta mitt pick och pack och dra här ifrån .
nån som ska med ?
skita i detta jävla homo stället .

Vill flytta till Finland hade varit så jävla skönt faktiskt .
Eller åka dit ett bra tag inte ta med sig mobilen inte prata med nån utom dem i Finland.

aja skit i detta nu pallar inte mer

får se vad som händer om jag skiter i allt och drar eller inte det märker ni

Peace







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0