Varför ?

Varför ska det vara så jävla jobbigt ?

aja skitsamma är det så det ska vara så är det väl så det ska vara inget jag kan göra ...


hmmm ,
är tvär trött vill gå och lägga mig men kommer vakna inatt igen då pallar inte vakna mitt på natten .
så blir att hålla sig vaken en stund till .

Blev ingen Trollhättan idag farsan ringer ju inte antar att vi åker dit imorgon istället då .
Fan vad tomt och tyst det är här utan Gino ...
aja men lite skönt faktiskt att vara hela själv här hemma ,

Funderar på när Tobbe ska komma från England han är ju i Göteborg nu han skulle komma efter helgen eller på helgen men han har inte ringt än kanske kommer efter helgen då .
får la se fall han kommer hoppas jag .

nej nu blir det ta och fixa något att käka och kolla film sen sova .
natti på er


Peace

Medina- Jul igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0