Waahoa

Oj sov lite för länge idag tror jag , sov till 4-5 tills farsan kom och väckte mig och sa att jag får en pizza fall jag går upp osv ...
gick ju så klart upp direkt  var ju hunrig och hade inte orkat göra frukost så fick bli pizza. :D

händer idagdå ,hmm inte alls för mycket blir nog bara softa här hemma i min ensamhet men skönt ändå...

ska städa och diska med för jag kan sånt faktiskt. wooohoo ....

sen säga till Isabella att komma hit och laga mat till mig senare  eller vad säger du ? :D

fick ett mail också av nån Amanda ,  naaw vad gulligt . dock vet jag ej vem du är  =D

Nej nu måste jag ta en dusch och städa osv osv osv ni vet såna kärring saker ,
nu kommer jag få stryk förmodligen ,
skitsamma :)

Btw : slampa


Peace


Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV: härligt:) Jo nu är jag:) har varit i västerås på konståkningstävling heladagen så har inte kunnat logga in:P

2009-01-18 @ 02:39:22
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0